هوچهر من

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

دو سال و هفت ماهگی

می خواهیم غذا بخوریم.
من: هوچهر باید دستاتو بشوری.
هوچهر: نه نمی خوام بشورم.
من: نمیشه عزیزم، اجباریه.
پای شیر آب می رسیم.
می پرسم: عزیزم روی دستات چی هست که باید بشوریشون؟
قرار است پاسخ بدهد "میکروب"
جواب می دهد: دشتام اجباریه!!!!!!!


*************************************


دخترک می خواهد به دستشویی برود.
می گویم: خودت برو رو صندلیت بشین.
هوچهر : نه می خوام روی توالت توت فرنگی بشینم!! (منظورش توالت فرنگی بود!)


***************************************


آقای شیر برایش سری کامل "خونه مادربزرگه" را خریده است و هوچهر به آن عشق می ورزد.
هوچهر در باب تمام حیوانات می پرسد: خروس حرف می زنه؟ مرغ حرف می زنه؟ گربه حرف می زنه و......... این سوال را در باب هر حیوان (در این مجموعه یا هر جای دیگری که در کارتون ها با حیوانات روبرو می شود) می پرسد و پاسخ من همیشه این است: مثلاً خروس حرف نمی زنه فقط قوقولی قوقو می کنه اما تو کارتون همشون حرف می زنن.
دفعات بعد هوچهر می پرسد: خروس تو کارتون حرف می زنه؟
پاسخ می دهم: آره عزیزم تو کارتون حرف می زنه.
در این برنامه عروسکی حلزون نخستین بار وارد شد و هوچهر پرسید: حلزون توی کارتون حرف می زنه؟
پاسخ دادم: آره عزیزم.
هوچهر: پس چرا دهنش بندست؟! (بسته است!) (کلاً به بسته می گوید بنده، مثلاً مادر در رو بندی؟!)
در آن سال ها به خودشان زحمت نداده بودند و دهان حلزون را بشکافند که تکان بخورد و نتیجه این شده که برای هر قسمت هوچهر می پرسد: مادر حلزونا تو کارتون با دهن بنده حرف می زنن؟!!!


***************************************


دکمه لباسش کنده شده بود و من آن را روی میز گذاشته بودم.
هوچهر دکمه را پیدا کرد و گفت: مادر پس چرا دگممو نبافتی؟!!


پانوشت: اینجا هم می توانید کامنت بگذارید.