هوچهر من

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

نوبرانه


بوی سیبی که از مایع ظرفشویی جدید متصاعد می شد، مشامم را پر کرده بود. با ولع همه بوها را به درون کشیدم. رایحه جدیدی بود برای سینک ظرفشویی ام. هر بار مایع ظرفشویی با عطر لیمو انتخاب می کردم اما دیگر انتخاب کردن برایم از بدیهیات زندگیم نیست. قبل تر هوچهر تنها دلش می خواست انتخاب های بدیهیم را بگذارد در چرخ خرید اما این روزها می خواهد که انتخاب ها را هم خودش انجام بدهد!
وقتی خواستیم مایع ظرفشویی برداریم گفت: رنگشو من انتخاب می کنم و به ناچار تن دادم که گمان می کردم لیمو خوش رایحه ترین است. 
اما سینک ظرفشویی ام می گفت که فصل جدیدی در زندگیمان در حال آغاز است؛ فصلی که بی صبرانه انتظارش را می کشیدم. فصل مشاهده ایده های نسل برتر در منزلم؛ ایده هایی که تولیدشان در توان ورژن قدیمی نیست! 
باز با ولع بو کشیدم؛ بوی نوبرانه فصل جدید زندگیم مدهوشم کرد.....