هوچهر من

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Internatinal women's day

امروز خانه ماندیم؛ من و هوچهر. دیروز واکسن زدم، از همان ها که در ایران فقط به نوزادان تزریق می کنند؛ کزاز و دیفتری و سیاه سرفه. بعد مثل کودکان بدن درد گرفتم، جای واکسنم درد گرفت و تب کردم. هوچهر هم به آرزوی دیرینش رسید و باهم خانه ماندیم و بر خلاف همیشه که خانه ماندنمان به دلیل مریضی هوچهر بود و ناگزیر به خوابیدن بود، این بار فرصت داشت با فراغ بال از این خانه نشینی لذت ببرد و با هم از زنانه هایمان لذت بردیم.
آقای شیر اس ام اس زد که روزت مبارک. ناگهان یاد زن بودنم افتادم. شاد بودم که فرصت دارم امروز به زن بودنم بیندیشم. به یاد آوردم که با همه اجحاف هایی که در دنیا و به خصوص در ایران در حق زنان می شود، هرگز دلم نخواسته که زن نباشم و به این جمله مل گیبسون معتقدم:
I love women. They're the best thing ever created. If they want to be like us & come down to our level, that's fine!

بعد تصمیم گرفتم به عنوان وبلاگ نویسی که عمده خوانندگانش را زنان تشکیل می دهند، اینها را تقدیم کنم به همه زنانه هایمان؛ چه ما که زنیم، چه ما که عاشق یک زنیم؛ عاشق مادرمان، همسرمان، دخترمان، هرکس.


  • The fastest way to change society is to mobilize the women of the world.
    Charles Malik
  • Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men
    Joseph Conrad
  • A woman's guess is much more accurate than a man's certainty.
    Rudyard Kipling
  • In politics if you want anything said, ask a man. If you want anything done, ask a woman.
    Margaret Thatcher
  • The history of all the time, & of today specially, teaches that... women will be forgotten if they forget to think about themselves.  Louise Otto

 و خواهش می کنم ای زنانی که اینجا را می خوانید! آخرین جمله را فراموش نکنید. ما زن های ایرانی در مورد آن جمله آخر خیلی از خودمان استعداد نشان می دهیم.


اینجا هم می توانید کامنت بگذارید.