هوچهر من

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

تهران، تهران ما می آییم

پس از اینکه در غربت رنج بارداری و زایمان را به جان خریدم و در غربت بچه مان را بزرگ کردم ،

پس از اینکه دخترکم را دوبار در بیمارستان بستری کردم و همراه دخترکم با چشمان غمبار به کودکان دیگر که بستگانشان به ملاقاتشان می آمدند خیره شدیم،

پس از اینکه بالاخره در شیراز که بازار کار کساد است، کار مناسب پیدا کردم،

پس از اینکه پس از سه سال خانه ای مناسب یافتیم و در آن ساکن شدیم،

پس از اینکه با گوشه و کنار شیراز آشنا شدم و دیگر برای تهیه مایحتاجم به تهران سفر نمی کردم،

پس از اینکه دیگر زندگی در شهرستان برایم عذاب آور نبود، دوری از خانواده را پذیرفتم، دوستانی مناسب دست و پا کردم و از آرامش شهرستان لذت می بردم،

....

به تهران باز می گردیم.

سلام بر تو ای تهران بزرگ! برای ترافیک مستهلک کننده ات ـ به خصوص ترافیک صبح گاهانت ـ لحظه شماری می کنم و شش هایم برای دود و دمت له له می زند.

در پایان نشان لیاقت در اسباب کشی به ننه قدقد اهدا می شود. به نظر می رسد ننه قدقد درونم به شدت به اسباب کشی علاقه مند است و چون تنها این فرایند است که روح متلاطمم را ـ که حوادث اجتماعی اخیر متلاطم ترش کرده ـ به آرامش می رساند، پس از شش ماه باز به آن احساس نیاز مبرم می کنم!

پس ....

پیش به سوی تو ای آرامش، ای اسباب کشی!
.
.
.
مزایای تهران آمدنمان را نمی نویسیم و برای خودمان نگه می داریم.


ارادتمند:
ننه قدقد بدبین، غرغرو، اسباب کشی دوست و اسباب کشی کننده


پانوشت یک: از همه شما دوستان عزیزی که این مدت از ما دلجویی نمودید و دست یاریتان را به سمتمان دراز کردید، صمیمانه تشکر می کنم.

پانوشت دو: تا اطلاع ثانوی دسترسیم به اینترنت محدود و فرصت لازم برای سر زدن به وبلاگ های زیبایتان مقدور نمی باشد. در فرصت مقتضی جبران خواهم کرد.

پانوشت سه: اگر مهدکودک مناسب در محدوده ونک، شیخ بهایی یا سعادت آباد می شناسید، به اینجانب معرفی کنید کمک بزرگی برایم خواهد بود که پیشاپیش تشکر می کنم. پیشتر مامان آرمان عزیز لطف کردند و مهدکودک "ثمره زندگی" را در محدوده سعادت آباد معرفی کردند که هنوز فرصتی برای سر زدن به این مهد دست نداده است.