هوچهر من

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

مختصات خانوادگی!

• هیچ می دانستید من، آقای شیر و هوچهر هر سه چپ دست هستیم؟

• هیچ می دانستید آقای شیر تنها غذایی را که دوست ندارد، غذای مورد علاقه من است (ماکارونی) که به دلیل شدت علاقه ام به آن شهره عام و خاص بودم؟!

• هیچ می دانستید من و آقای شیر هم مدرسه ای بودیم؟!

• هیچ می دانستید آقای شیر، به دلیل علاقمندی به سعدی در کنار یک جلد قرآن مجید، کلیات سعدی را نیز در زمره محتویات مهریه ام قرار داد؟

• هیچ می دانستید روز عقدمان روز بزرگداشت سعدی بود و خود نمی دانستیم؟

• هیچ می دانستید روزی که ازدواج کردیم هیچ نمی دانستیم که سعدی ما را به زادگاهش خواهد کشاند و فرزندمان در زادگاهش متولد خواهد شد؟

• هیچ می دانستید ما امروز تنها سه ساله می شویم و هوچهر خیلی زود جمع کوچکمان را رنگین تر کرد؟

• هیچ می دانستید که آنچه پیش آمد با آنچه پیش بینی کرده بودم فرسنگ ها فاصله داشت؟


آن کس که از ابتدا می داند به کجا می رود، خیلی دور نخواهد رفت.
ناپلئون بناپارت