هوچهر من

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

در سه سال و سه ماهگی

  • من دابادو دوست نداشتم، کُشیدمش


  • مادر برام گل می خری بکاشم؟



  • این چه وزنیه (وضعیه) بچتون درست کرده؟


  • مادر چرا دستای آدم تو حموم راه راه میشه؟!  


  • هوچهر سرگرم خوردن شیر با نی شیر است.
    هوچهر: مادر نمی خوام توش خال داره، هی خالاش میاد تو دهنم!


  • دخترک دارد همراه خاله اش پازل می سازد و من با خاله محترم حرف می زنم.
    مادر حرف نزن هی حواس پازلمو پرت می کنی!



  • مادر اگه نرم حموم مثل بوبی بوگندو چکل (کچل)میشم؟


     
  • مادر صندلی ماشینم چگ (کج) شده، میشه درستش کنی؟! (که البته جاده شیب داشت!)


  • مادر ببین! من همیشه مثل مری* مربتب (مرتب) اتاقمو مربتب می کنم!


  • هوچهر: مادر شالتو به من می دی؟
    من: نه عزیزم می خوام برم بیرون احتیاجش دارم.
    هوچهر: مادر شالتو بده، من الان تندی عروسی می کنم بهت می دمش!


  • دخترک این اواخر زیاد با آقای شیر وقت گذرانده و من بیرون از خانه بوده ام. رسیدم منزل و می خواستم بنشینم کنار آقای شیرم.
    هوچهر(در حالیکه دستانش را دور گردن پدرش حلق کرده بود): برو اون ور! این داماد منه، برو برا خودت یه داماد دیگه پیدا کن! ما سه تا هم بچه گرفتیم، الانم مهدکودکن!  

      از آن پس هم هر بار از دخترک نام دامادش را بپرسید، نام آقای شیر را می گوید! بعد من نشسته ام اینجا و داد سخن می دهم که چرا زنان خودشان به خودشان رحم نمی کنند!


    *Mary: نام یکی از شخصیت های درون کتابش


    اینجا هم می توانید کامنت بگذارید.