هوچهر من

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

کادو

طریقه مصرف:
ابتدا کادوی زیر را بگشایید تا محتوایش قابل مشاهده گردد:
.
.
.
.
.




باز کردید؟

حالا زوایای متعددش را نظاره کنید:





این هم بخش پر بیننده مناسبات پدرانه و دخترانه:

دخترکم همه جوره پایش را توی کفش بزرگترها می کند!




از لپ تاپ پدرش هم استفاده های خلاقانه متعدد می نماید:




اصولاً میان پدر و دختر مراسم و اصطلاحات پدرانه و دخترانه متعدد حاکم است.
برای مثال در بدو ورود پدر عزیز، مراسم جیگر جیگر داریم! بدین ترتیب که هوچهر به سمت آقای شیر می دود و می گوید: پدر! جیگر جیگرم کن! و پدر دستان دخترک را می گیرد و با دستانش تابش می دهد و دامنه حرکت جیگرک مدام افزایش پیدا می کند و می خواند جیگر جیگر، قند عسل، جیگر جیگر........ .

اصطلاح دیگر "بزن قدش" و "گیو می اِ فایو"* می باشد که کف دست هایشان را به هم می کوبند. هوچهر هم وقتی با پدر به توافق می رسد می گوید: پدر بیا قد بزنیم!

و بخش دیگر هم بازی معروف "نون بیار کباب ببر" می باشد. هوچهر به سمت پدر می آید و می گوید: پدر بیا کباب ترکی بازی کنیم!!

چند روز پیش هوچهر و دختر دایی هشت ساله ام گرم صحبت بودند من هم در همان کوچه علی چپ خودمان وقت گذرانی می کردم و به مکالمات دو کودک گوش سپرده بودم. دختری پدرش را این گونه معرفی کرد: این بابامه اسمش پدره!
دخترم از یک سال و نیمگی نام و نام خانوادگی من و پدرش را تمام و کمال می داند، اما کودک بینوا تنها می خواست با زبان کودکانه اش بگوید، این همان کسی است که شما به او می گویید بابا!
.
.
.
.
.
.
بقیه زوایا رمز ورود می خواهد؟ زندگی همین است دیگر! تمامش را که نمی ریزند روی دایره !


پانوشت: اینجا هم می توانید پیام بگذارید.


*Give me a five