هوچهر من

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

هوچهرم هشت ماه و نیمه می شود

بازم هوچهر و تلفن



عاقبت جا گذاشتن خودکار رو زمین (به صورت و دست وپای هوچهر دقت کنید)!



استفاده بهینه از جعبه پستانک توسط لیدی هوچهر



به نظر شما کی رفته کی رو بخوابونه؟!



فکر نکنید هوچهر خوابیده اون فقط باتریش تموم شده، چون علاقهای به خوابیدن نداره



تقریباً از دیوار راست بالا می رود. بالاخره آرزوی دیرینه این ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه برآورده شد و هوچهر خانم بوفه پر از کریستالم را پیدا کرد. امروز بالاخره موفق به گشودن پایین ترین کشوی آن شد. آمدم و دیدم فنجان های نازنینم که همه باید با سلام و صلوات در آنها چای می نوشیدند همرده جفجغه هوچهر خانم شده اند! لبخند پیروزی بر لبانش نقش بسته و با اشتیاق و پشت کار هر چه تمام تر یکی از آنها را به زمین می کوبد! آمدم وبلاگ آپدیت کنم، تا به خودم جنبیدم، دکمه آف کامپیوتر را زد و خاموش شد. چند روز پیش هم با دیدن خودش در آینه طبق معمول چنان ذوق کرد که بلند شد و ایستاد اما گورومب به زمین خورد و کلی گریه کرد. خلاصه اینکه فکر کنم ما هم به آن روز رسیدیم که وسایلمان را از سقف بیاویزیم!

پانوشت: با عرض پوزش از همه دوستان عزیز به دلیل آن جهل مرکب که جملگی به معنای آن واقف هستید اینجانب با اضافه کردن هالواسکن به قسمت کامنت دونی باعث شدم همه کامنت ها پاک شوند و نتوانستم آنها را بازیابی کنم. باز هم عذرخواهی می کنم.اگر کسی راه حلی برای آن سراغ دارد خوشحال می شوم که مرا راهنمایی کند.