هوچهر من

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

تا امروز، شش ماه و بیست وسه روز

هوچهر خانم ما علاقه ای به سینه خیز رفتن نداره، اون با غلت زدن، هر جا که دلش بخواد می ره. البته اشکال این روش اینه که گاهی روی یه چیز ناجور مثل برس پایین میاد و شروع به گریه می کنه از دندوناش هم خبری نیست. اما... مامان می گه، دَدَ هم می گه.با روروکش هم فقط دنده عقب بلده بره، طفلک وقتی می خواد بیاد دنبالم، پا که می زنه به جای اینکه بهم نزدیک بشه ازم دور می شه! عاشق تلفن، موبایل و کنترل تلویزیونهاز همه اینا بیشتر ریشه های فرشو دوست داره. تا ازش غافل می شم، می بینم ریشه های فرشو پیدا کره و داره می مکدشون. اینم عکس های این بارش به همراه عکسای عیدش که قولشونو داده بودم:







می خوام برم ددر کسی نمیاد؟






هوچهر، لالا






هوچهر لیدی من






هوچهر و عکس پرسنلی






هوچهر و سرمای بی موقع در پیک نیک






هوچهر و موبایلش، باش کار داشتید به خودش زنگ بزنید






اون نگاه عاقل اندر سفیه






عید، هوچهر و عیدی گرفتن






گفتم می خوام خودم غذا بخورم