هوچهر من

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

بیبخسید




دخترکم به تازگی مفهوم عذرخواهی را درک کرده و با توجه به وجدان بیدارش گاهی خودش می آید خدمت مادر محترم و اعتراف می کند، جسد بیجان کرم، رژ لب و... را به دستم می دهد، سرش را کج می کند، دستش را دلبرانه روی گونه اش قرار می دهد و می گوید: بیبخسید (ببخشید)!
من: هوچهر چیکار کردی؟
هوچهر: کار بدی کردم.
جنازه به دست آمده از آن کار بد را به دستانم می سپارد، دستم را می گیرد و کشان کشان به محل ارتکاب آن کار بد می برد.

آنقدر زیبا دستش را روی گونه اش قرار می دهد که فراموش می کنم جنازه ای که تحویل گرفته ام مربوط به ضد آفتاب سی و یک هزار تومانی ام است که به تازگی خریده ام و تمامش را روی روتختی ام مالیده یا محلول شستشوی صورتم که آن را سیزده هزار تومان خریده ام و کاملاً خالی شده یا رژ لبی که نمی خواستمش و ارزش زیادی برایم نداشت. تنها باید تمام اتاق آغشته به رژ لبم را تمیز کنم!

برای هوچهر قرار دادن دست روی گونه هنگام عذر خواهی الزامی است. به نظر می آید جادویش را کشف کرده و می داند که با آن حرکت سحرآمیز به سرعت آمرزیده می شود!



توضیح عکس: خودش را میان مبل و میز رها می کرد و صدایم می کرد: مااادرررررررر، منو بگیر. یک بار گفتم وایسا ، وایسا ازت عکس بگیرم. از آن به بعد، خود را میان مبل و میز رها می کند سپس صدایم می کند و می گوید: مااادرررر اَس (عکس) بگیر


پانوشت: نمی دانم چرا نمی توانم فیلم لود کنم. به نظر می آید این یکی هم فیلتر شده!