هوچهر من

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

معلوم شده که آمریکا جای خوبیه!


در تلویزیون رسمی آمریکا شبکه ای هست به نام "پی بی اس کیدز" که بسیار آموزنده است. وبسایتش هم همین طور. می شود کارتون ها را آنلاین هم تماشا کرد و از بازی های بسیار آموزنده و جذابش استفاده نمود.
هوچهر با بازی ها و کارتون هایش خواندن و نوشتن انگلیسی یاد گرفته و مادام از من می خواهد تا کلمات را برایش هجا کنم و نسبت به تمام حروف حساس شده و تمام اینها را در قالب بازی و خنده آموخته است. بی کمک من!
دخترکم مانند تمام کودکان، ارضاکننده ترین لحظات برایش لحظاتی است که چیزی می آموزد، همان اشتیاقی که به مرور سال ها در بزرگسالان می میرد.
دیروز وقتی داشت یکی از بازی ها را انجام می داد و تشویق و هورا می شنید از وبسایت، با شعف رو به من کرد و گفت: 
مادر دیگه معلوم شده آمریکا جای خوبیه! 

کادوی بزرگی است این جمله برای من مادر که می دانستم مهاجرت، کودک تودارم را آزرده است، دلش برای دوستان و فامیلش تنگ است و شادیش دیگر از جنس شادی هایش در ایران نیست. کودکی که عکس دوستان و بستگانش را زیر تختش مخفی کرده و می خواهد که من نبینم دلتنگی هایش را و نمی خواهد که من رازش را زیر تختش بیابم.

دخترک می خواست بگوید که این امکانات را در ایران نداشت و من در آغوشش گرفتم برای شادیش، برای درکش، برای تمام توداری هایش که با خنده های کودکانه آراستدشان.


می دانم که وضعیت سرعت اینترنت در ایران چطور است اما سری به وبسایتش بزنید و در حد امکان از آموزش ها و امکاناتش استفاده کنید. 
این وبسایت برای تمام مربیان و مدیران مهدکودک ها و فعالان در زمینه کودک نیز بسیار مفید است.

اینجا هم می توانید کامنت بگذارید.